Victim - Kurban Türkçe Dublaj İzle


Filmin Konusu: İntikamın sonu var mıdır acaba? Genç bir adam bu olayı yaşar. Esrarengiz ve kaçık bir doktor tarafından kaçırılıp şiddete maruz kalır. Victim İzle Doktor onu harabe gibi bir evin bodrumuna hapseder. Fiziksel ve psikolojik işkenceler sonucu yavaş yavaş direnci kırılmaktadır. Nihayetinde de intikamını nasıl alacağının planlarını yapmaktadır. Bakalım bu savaştan kim galip gelecek?
Oyuncular: Bob Bancroft, Brendan Kelly, Jennifer Howie, Stacy Haiduk, Stephen Weigand,Tara Holt
Yönetmen: Matt Eskandari, Michael A. Pierce
Yapım: 2010
IMDB: 6.9







Etiketler: Victim - Kurban izle, Victim - Kurban tek part vk izle, Victim - Kurban turkce dublaj izle, Victim - Kurban 720p izle, Victim - Kurban hd donmadan izle, Victim - Kurban bedava ücretsiz izle, Victim - Kurban indirmeden online izle
Share this article :
Etiketler: , , , , ,

Yorum Gönder

 
Destek : Film izle | Furkan Yurdakul | Blogger Ekibi | 1080p Film İzle | Canlı Tv İzle
Telif Hakkı © 2014. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu nedenle, sitemiz uyar ve kaldır prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, fyurdakul@outlook.com.com adresinden bize ulaşabilirler. Şikayet üzerine ihlal olduğu düşünülen içerikler incelenip sitemizden kaldırılacaktır. DEVAMI ICIN TIKLAYINIZ